PASEN 2015 weer in Ommen. - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu PASEN 2015 weer in Ommen. - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu

PASEN 2015 weer in Ommen.

Blijf op de hoogte en volg Hans sr.

28 Maart 2015 | Nederland, Driehuis

PASEN IN OMMEN
Voor de zoveelste keer gaan we met ongeveer dezelfde groet SOLO camperaars naar OMMEN, boerencamping Emslanderweg. Het weer is iedere keer weer een verrassing, we hebben sneeuw, regen en zomerse warmte gehad. WAT ZAL HET NU VOOR "WEER" GAAN WORDEN ??
Ommen is dus de plaats waar ieder jaar op Pasen mijn zomervakantie start, we wisselen "WINTERGEGEVENS" uit en bespreken het komende zomer gebeuren, maar vooral genieten we van de gezellige sfeer en de buitengewoon lekkere maaltijden. PAASONTBIJT...., ASPERGES....HMMMMM

Mijn camper, die inmiddels 12 jaar oud is, heeft in de wintermaanden een super opknapbeurt gekregen bij VAKCAR in Kampen. Hij is weer als nieuwen van de inbraak schade zie ook niks meer.

Nu heb ik dus weer even een kleine start gemaakt voor de komende berichtjes die ik zoals gebruikelijk op deze manier zal schrijven, voor wie dat leuk vindt. Je kunt jezelf ook makkelijk afmelden wanneer je mijn epistels zat bent.

TOT DE VOLGENDE KEER.

• 28 Maart 2015 - 09:00

Henk Witte:

wij zullen je volgen geniet maar Hans

• 28 Maart 2015 - 13:00

Martin En Ineke:

Beste Hans,
    Onze wederzijdse affectie met het campergebeuren staat inderdaad weer op springen.
    Voor zover mogelijk zullen we je belevenissen aan de hand van je schrijverij volgen.
    Onze start is gepland eind mei met allereerst een rondrit door onze ganse land, met
    aansluitend mogelijk Duitsland en Oostenrijk of daar waar de zon (uitbundig) schijnt ???!!!
    Voor jou in ieder geval, geniet met diepe teugen van dit aankomende nieuwe seizoen.

• 06 April 2015 - 10:41

Ineke En Martin:

Wordt ik vanmorgen wakker met radio1journaal op de antenne en hoor ik warempel de vertrouwde stem van ene Hans Bom. Verslaggever Maiko Remmers besteedde aandacht aan jullie campergebeuren.
    Een jarige, een bezoek aan landgoed Vilsteren en een barbecue zal vandaag deel uitmaken van jullie
    tweede paasdag, hoorden wij. Hoe dan ook, veel plezier en je merkt we volgen je (onbewust) in dit geval wel heel intensief.

• 20 Juli 2015 - 15:41

Hajo:

HoiHans,\ wij zijn net terug van onze reis rond de Baltische Zee. 7200 km (!) in 3 weken met de caravan is best een flinke rit, maar we hebben genoten.
    Goede vakantie(s) gewenst.
    Spreek je