NIEUW CAMPER- SEIZOEN START MET VLIEGREIS IN MAART - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu NIEUW CAMPER- SEIZOEN START MET VLIEGREIS IN MAART - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu

NIEUW CAMPER- SEIZOEN START MET VLIEGREIS IN MAART

Door: Opahans

Blijf op de hoogte en volg Hans sr.

26 Maart 2017 | Nederland, Driehuis

Het wordt weer voorjaar, het is maart 2017.

Met mijn kinderen de lente tegemoet reizen. Vliegen naar MALTA en 5 dagen van dit bijzondere EEG staatje genieten. Een landje niet veel groter dan 2 keer Texel met 430 000 inwoners. Daarmee het dichtst bevolkte land ter wereld. Plus nog eens 1 miljoen toeristen per jaar.

Waarom naar MALTA ?? Dat blijft een raadsel maar was wel SUPER.
Waarom 5 dagen? Dat ligt aan het vliegschema van AIR MALTA .

Zie foto’s.

Het landje kan bogen op een héél erg oude historie en dat kan je overal om je heen zien en beleven. Het ligt als eiland dus midden in de Middellandse zee ten zuiden van Sicilië.

Ondanks het nog al heuvelachtige karakter met behoorlijk steile wegen in de steden en stadjes was lopen met mijn rollator makkelijk omdat de straten overal vlak zijn zonder “Kinderhoofdjes”. Veel terrasjes om uit te rusten en aan lekker eten geen gebrek.

Dit was een goed “vakantie” begin van 2017. Mijn camper staat nog op stal maar dat zal ook niet lang meer duren. De eerste rit gaat naar een nieuwe “Paasbestemming” en Frankrijk lonkt ook al weer in de verte.

DE ZOMER KOMT ER AAN ! Tot de volgende keer.

Groet van OPAHANS.

• 26 Maart 2017 - 23:44

Ans Hennis:

Begin voor een nieuwe reeks lees plezier .

• 27 Maart 2017 - 10:57

Martin En Ineke:

Hallo Hans,

Wij wensen je het komende seizoen veel plezier met je zwerfauto en hou het roer recht !!!!

• 27 Maart 2017 - 23:21

Jeanne:

Ha Hans,
    Een erg leuk eiland dat Malta, ik was er toen we 25 jaar getrouwd waren met he
    T hele gezin 3 weken.
    nu weer uitkijken naar het solo weekend en daarna weer zwerven, veel plezier en ik kijk weer uit naar je belevenissen,
    Groetjes

• 29 Maart 2017 - 15:42

Joke:

Hallo Hans,
    het wordt weer genieten van je reisverslagen, maak er nog veel, met je rollator kun je nog fijn op pad. Lieve groet, Joke P.