KLAAR VOOR DE START - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu KLAAR VOOR DE START - Reisverslag uit Driehuis, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu

KLAAR VOOR DE START

Door: OPAHHANS

Blijf op de hoogte en volg Hans sr.

20 Mei 2018 | Nederland, Driehuis

De camper staat voor de deur, morgen worden de laatste spullen ingepakt en Dinsdag = "Pinkster 3" = op stap naar Denemarken.

I K H E B E E N V E R Z O E K in verband met de PRIVACY WET.

LET OP !!

Wanneer je het er NIET mee eens bent dat ik jouw mailadres gebruik om je zo af en toe een reisverslag via WAARBENJIJ.NU te sturen, dan kan je jezelf afmelden.

Zolang als je jezelf niet hebt afgemeld ga ik er van uit dat jij het niet erg vindt om ook alle dingen die bij WAARBENJIJ.NU horen te ontvangen en mee te maken.

Je kunt dus alles zelf regelen en mij nergens voor aansprakelijk stellen.

HET KLINKT HARD MAAR HET IS WEL NODIG !!! groet OPAHANS

• 21 Mei 2018 - 07:19

Henk En Aafje:

Top Hans.goede reis en mooi weer genieten maar

• 21 Mei 2018 - 10:26

Martin En Ineke:

Hoi Hans, zoals je van jou kunt verwachten, daar heb je over nagedacht, ik bedoel de start van de nieuwe EU-wetgeving de AVG. Wat mij betreft, ik stem toe in het gebruik van mijn email-adres om jouw vakantiebelevenissen aan ons door te geven. Omdat Ineke en ik Denemarken ook meerdere malen hebben bezocht, zijn we benieuwd hoe jouw ervaringen zijn. En nogmaals verwijzend naar de privacywet, je mag al onze gegevens gebruiken, behalve mijn pincode, om een super afgezaagd kenmerk te gebruiken.
    Tot slot, een fijne vakantie toegewenst met veel zon en hou 'em recht op de weg!!!!!!