BEGIN JUNI 2013 - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu BEGIN JUNI 2013 - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Hans sr. Vandesolos - WaarBenJij.nu

BEGIN JUNI 2013

Door: Opahans

Blijf op de hoogte en volg Hans sr.

12 Juni 2013 | Nederland, Velsen

ZO GAAT DAT

Zoals je bij het eerste verslagje van 2013 hebt kunnen lezen, begon alles in een nogal ijzige sfeer. Het voorjaar heeft het wat mij betreft helemaal af laten weten. Dat wil niet zeggen dat ik, thuis met alle gemakken om mij heen me heb zitten vervelen.

En... zoals bekend is woon ik in een serviceflat, en die serviceflat bestaat dit jaar 40 jaar dus dat moet gevierd worden. Omdat ik dan ook nog even voorzitter van de bewonersvereniging ben had dat toch wel wat voeten in de aarde.

Je moet je voorstellen dat in onze woonomgeving ongeveer 130 mensen wonen, veelal alleenstaanden waarvan de jongste 70 is en de oudste bijna 100 jaar. Het resultaat is dat, wanneer je een feest organiseert, het zo veel mogelijk voor iedereen een echt feest dient te zijn. En dat was het !! Samen met de zeer actieve recreatiecommissie werd via reisbureau Van der Valk (Alphen ad Rijn) een programma in elkaar gezet dat zijn weerga niet kent. Met de touringcar naar Akersloot (110 mensen) met en zonder rollator. Met de rolstoelbus daar achteraan met 6 rolstoelers en één hulpbegeleider.
Meer dan 2 uur varen met 2 rondvaartboten door de Noord Hollandse wateren.
Diner bij v.d.Valk Akersloot en naar huis om ca. 21.30 uur.
Het draaiboek klopte tot op de minuut.....hoe bestaat het.... thuis gekomen plof op de bank klein slokje whisky en snurken tot 0.30. Wakker schrikken en naar bed.

IK HEB 3 WEKEN RUST EN DAN......

GA IK ECHT OP REIS

(en daarna komt er in September nog een week feest in DE LUCHTE om het 40 jarig bestaan te vieren.) TUSSEN DEZE TWEE FEESTEN GA IK MET PIET NAAR FRANKRIJK.

ENKELE FOTO's VAN DE HELE REIS HEB IK BIJ HET LAATSTE VERSLAG GEPLAKT

Opahans, Dikke Piet, en Helm. Wij rijden als SOLO’s ieder in onze eigen camper, houden contact via het “bakkie” en volgen de vooraf bepaalde dagroute.
Waarschijnlijk komt later Simon ook nog, maar dat is nog een vraagteken.

De reis gaat door Frankrijk en als rode draad hebben we dit keer verzonnen dat het interessant zou kunnen zijn om de FIETSROUTE (met campers) te volgen van Maastricht naar Santiago de Compostella. We hebben alle documentatie verzameld en we zien wel hoe ver we komen.

Het devies is....GEEN HAAST.... en vooral alle mooie en interessante dingen goed bekijken. We nemen er de tijd voor, van half juni tot half augustus.

Wie zin heeft om een stukje mee te rijden is van harte welkom, onze mail adressen zijn alom bekend en onze telefoon nummers makkelijk te achterhalen bij de SOLO club. Join the party zou ik zeggen.

We vertrekken over een kleine week.

  • 13 Juni 2013 - 07:58

    Jeannet:

    leuk verslag, hans. houd ons op de hoogte. fijne vakantie toegewenst.

  • 13 Juni 2013 - 09:14

    Ans Hennis:

    Verheug me op de rest van je reis.

  • 13 Juni 2013 - 09:50

    Jeanne:

    Goede morgen Hans,

    Je gaat de goede kant op, vwb wateroverlast.
    Wat leuk je verslag, gezellig met piet en helm, wij wensen je een hartstikke leuke vakantie met veel genieten, goede wijn en lekkere hapjes enz,
    Groeten aan Piet en Helm.

    Pieter en Jeanne,


  • 15 Juni 2013 - 15:36

    Henk En Aafje:

    Hans, van uit Spanje.
    Een fijne vakantie toegewenst.
    Henk & Aafje

  • 19 Juni 2013 - 20:04

    Simon:

    Hallo Hans Piet en Helm,
    Zoals je misschien weet ben ik 7 weken naar Marokko geweest.
    Een geweldige reis.
    Nu zijn er allerlei leuke dingen die mij thuis houden.
    Aanhaken zit er danook niet in.
    Ik wens jullie een reis zoals vorig jaar,dan zit het wel goed.
    Groetjes,
    Simon

  • 30 Juni 2013 - 12:41

    Ans :

    Heb weer genoten van je reisverhalen,
    Wat leuk dat je het zo gezellig hebt,
    met lekker eten en je drankje.
    Geniet nog heel veel,en mooi weer.
    Gr.Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans sr.

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 60476

Voorgaande reizen:

26 Maart 2017 - 26 Maart 2017

NA VLIEGEN VERDER MET MIJN CAMPER IN 2017

28 Maart 2015 - 28 Maart 2015

ZOMERTIJD 2015, morgen wordt de klok verzet

02 April 2014 - 22 April 2014

2014 we beginnen in NEDERLAND

29 Maart 2013 - 02 April 2013

ALWEER EEN NIEUW JAAR 2013, HET BEGINT ERG KOUD !

06 April 2012 - 15 April 2012

EEN NIEUW CAMPERJAAR 2012

15 April 2011 - 10 Augustus 2011

CAMPEREN IN NOORD EUROPA

06 Oktober 2009 - 11 November 2009

Mijn Indonesiëreis

Landen bezocht: